Antalya'yı sosyal medyada tanıtacaklar

Milyonlarca takipçisi olan 72 sosyal medya fenomeni ve seyahat bloggerı, Antalya'nın tarihi ve turistik yerlerini gezecek, deneyimlerini fotoğraf, video ve yazılarıyla takipçilerine ulaştıracak.


İstanbul'da düzenlenen Inflow Travel Summit'17 etkinliğine katılan, bütün dünyadan milyonlarca kişinin seyahat tercihine yön veren ABD, Avrupa, Rusya ve Polonya başta olmak üzere 29 ülkeden 72 sosyal medya fenomeni, Antalya'nın Serik İlçesi Belek Turizm Merkezi'ndeki Gloria Serenity Otel'de buluştu. Bir hafta boyunca Antalya'nın tarihi ve doğal güzelliklerinin yanı sıra sosyal hayatını yakından tanıma fırsatı bulacak fenomenler, deneyimlerini fotoğraf, video ve yazılarıyla takipçilerine ulaştıracak.

Sosyal medya fenomenleri turizm kentindeki ilk programları kapsamında, Vali Münir Karaloğlu'nun himayesinde, Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı (BAKA), Antalya Büyükşehir Belediyesi ve İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü'nün desteğiyle Belek'e gelen Gloria Golf sahalarında düzenlenen Avrupa Challenge Turu'nun Türkiye ayağı Turkish Airlines Challenge Golf Turnuvası'ndaki mücadeleyi izledi.

"Tatil kararlarını kataloglar değil fotoğraflar etkiliyor"

Inflow Summits Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Afşin Avcı ve yönetim kurulu üyesi Gökhan Bal ile bazı fenomenler ortak basın toplantısı düzenledi. Afşin Avcı, bir yıl önce çalışmaya başladıklarını ve tüm dünyada trend haline gelen fenomen pazarlamasını sahiplenmek istediklerini söyledi. Türkiye'deki şehirlerin tanıtılmasını amaçladıklarını belirten Avcı, artık destinasyonları tanıtmanın yollarının değiştiğini, klasik yöntemlerin işe yaramadığını kaydetti.

Avcı, katalog, kitapçık basarak fuarlarda dağıtmanın çok etkili olmadığını söyledi.

Avcı, sözlerini şöyle sürdürdü "Tatil kararlarımız, artık akıllı telefonlarımızdan takip ettiğimiz fotoğraflara göre şekilleniyor. Deneyimler, 100 binden 4 milyona kadar tüm dünyadaki insanlara ulaşıyor," diye sürdürdü

Afşin Avcı, İstanbul'da ağırladıkları 250 fenomenin tüm dünyada eriştiği kişilerin sayısının 65 milyon olduğunu, bunun normal şartlarda reklam karşılığının çok büyük bütçelere tekabül edeceğini anlattı.

Avcı,, Antalya'ya gelen sosyal medya fenomenlerinin deneyimlerini paylaşmasının özellikle seyahatlerle ilgili karar süreçlerini pozitif anlamda etkilediğini ifade etti.