İskandinav sosyal medya fenomenleri İstanbul’da

Türkiye Otelciler Birliği (TÜROB), Kültür ve Turizm Bakanlığı, Stockholm Tanıtma Müşavirliği ve Türk Hava Yolları'nın işbirliğiyle dikkati çeken bir tanıtım etkinliği gerçekleştiriyor. 

İskandinav ülkelerinin  önde gelen sosyal medya ünlüleri ve kanaat önderleri İstanbul’a geldi.

Türkiye Otelciler Birliği (TÜROB), Kültür ve Turizm Bakanlığı, Stockholm Tanıtma Müşavirliği ve Türk Hava Yolları işbirliğiyle önemli bir tanıtım etkinliğine imza atıyor. İsveç'in en önemli magazin yayınlarından biri olan Lifestyle tarafından yürütülen proje kapsamında İskandinav bölgesinin en önemli sosyal medya fenomenleri ve kanaat önderleri İstanbul'da biraraya gelecek. Instagram, YouTube, Facebook, Twitter, kişisel blog sayfaları vs kanallarıyla milyonlarca takipçi sayısına sahip, bir ürün ya da marka hakkında deneyimlerini takipçilerine aktaran kişileri tanımlayan influencer’lar 5-9 Nisan tarihleri arasında İstanbul’da ağırlanacak.

Geniş kitlelere ulaştırılacak 

Beş gün boyunca bir kameraman ile birlikte İstanbul'u keşfedecek 8 influencer, tecrübeleri, beğeni ve önerileri; #Goİstanbul, #Exploreİstanbul, #Experienceİstanbul kampanyası altında Lifestyle tarafından özel bir şov videosu haline getirilecek ve her yayım öncesi Türkiye ve THY'nin intro videoları ile 8 influencer'ın sosyal medyasında ve çeşitli mecralarda gösterilecek. Ayrıca etkinlik sonrasında İstanbul macerası notlarına 50 farklı blogger'ın sayfalarında yer verilmesi sağlanacak.

Gerek etkinlik sırasında, gerek sonrasında kurulacak dijital etkileşimler ile kampanyanın geniş kitlelere ulaşması ve İskandinav bölgesinin güvendiği, itibar ettiği ve hayranlık duyduğu ünlü isimlerinin tavsiyeleri ile farklı bir İstanbul algısı hedefleniyor. Söz konusu proje kapsamında 8 influencer ve kameramanları, İstanbul'un en prestjili otellerinden biri olan TÜROB üyesi Conrad İstanbul Bosphorus'un evsahipliğinde ağırlanacak.