SunExpress'ta yeni rezervasyon ve ticketing sistemi

Türk-Alman havayolları şirketi SunExpress, hem tur operatörleri ile hem de seyahat acentaları ile yeni işbirliği yolları açacak.


Rezervasyon ve ticketing sistemi ile ilgili olarak yeni yollar açmayı kararlaştıran SunExpress, bu konularda IBS adlı yazılım sağlayıcının iFly Res adlı sistemine geçti. Yeni sistem SunExpress ile kendisine bağlı olan 2 bin seyahat acentası arasında yeni çalışma yöntemleri sunacak.

“iFly Res” adlı yeni sistemin ayrıca IATA tarafından getirilecek olan yeni dağıtım standardı “new distribution capability” (NDC) ile uyumlu çalışacak ve hem uçuş, hem de rezervasyon aramalarını kolaylaştıracak.

Yeni sistem ayrıca uçuş fiyatlarını daha kolay bir şekilde gösterdiği için SunExpress ile birlikte çalışan turizm şirketlerinin daha güvenli bir şekilde planlayabilmelerini, daha iyi bilgi verebilmelerini ve daha hızlı satış yapabilmelerini sağlayacak.

Tamamen yenilikçi bir sistem olan “iFly Res” aralarında Avrupa´nın en önemli meta arama motorlarını da içeren toplam 116 OTA entegre ediyor ve ayrıca dokuz tane departure control sistemi de kapsıyor. “iFly Res”in SunExpress için hazırlanması tam bir yıl sürdü ve bu bir yıllık sürenin sonunda yeni bir internet rezervasyon motoru ile yeni B2B ve B2C web siteleri de ortaya çıktı. Yeni sistem faaliyete başlamadan önce SunExpress binden fazla kendi elemanı ve seyahat acentası çalışanlarına eğitim verdi.

SunExpress´in bu NDC standardına uygun sistemine geçmesine sevindiklerini ifade eden IATA NDC Müdürü Yanik Hoyles “SunExpress´in NDC uyumlu yeni bir çözüm getirdiğine seviniyoruz. Bu yeni sistem ürünlerin seyahat acentası ağına en güncel şekilde sunulmasını sağlayacaktır,” dedi.