Travelport ile Onur Air'den ortak pazarlama anlaşması

Dünyanın önde gelen seyahat pazarlama platformlarından Travelport ile Türk havayolları şirketi Onur Air, yeni bir pazarlama anlaşması imzaladı.


Dünyada toplam 68 bin seyahat acentası ve diğer satış ortaklarıyla birlikte çalışan Travelport Onur Air ile başlayacağı işbirliği sayesinde seyahat acentalarına Onur Air´in tüm tarifelerine (branded fares dahil) ve ek hizmetlerine ulaşmayı sağlayacak.

Öbür taraftan Onur Air tıpkı 200 ayrı havayolları şirketinin yaptığı gibi Travelport´un sunduğu Travelport Rich Content and Branding hizmetinin sunduğu kapsamlı pazarlama olanaklarından yararlanacak.

“Travelport Rich Content and Branding” aldı hizmet, havayolları şirketlerine tüm ürünlerini bireysel bir mizanpaj ile pazarlama ve satış birimlerine sunarak satış ve rezervasyon imkanı sağlar.

İstanbul merkezli Onur Air´in filosu 30 uçaktan ibaret olup şu anda Türkiye´de 14 havalimanına, dünyada da 25 ülkede yer alan toplam 120 hedefe uçmaktadır. Almanya´da 15 ayrı havalimanına uçan Onur Air'in Uluslararası Satış Yönetmeni Elmira Tulunay, şunları söyledi:

“Travelport ile yaptığımız bu yeni anlaşma bize iş yapmaya harika olanaklar sunar ve Travelport´un bize sunduğu çağdaş teknik olanaklar müşterilerimizin isteklerine tam olarak cevap vermemizi sağlayacaktır.”

Travelport´un Almanya ve İsviçre müdürü Dieter Rumpel, Onur Air ile imzaladıkları anlaşmanın özellikle seyahat acentaları için iyi bir haber olduğunu söyledi ve şöyle konuştu:

“sunduğumuz satış platformumuz Onur Air´e kendini bireysel olarak anlatabilmek için birçok imkan sunuyor ve özellikle de kendi tarifelerini ve ek hizmetlerini sunma fırsatını veriyor. Bu da hem seyahat acentalarının hem de müşterilerin yararınadır.”