30. yılında Amadeus Türkiye ekibi büyüyor

Bu sene 30'uncu yılını kutlayan, 190 üzeri ülkede hizmet veren dünyanın en yaygın kullanılan küresel seyahat endüstrisinin önde gelen teknoloji çözümleri sağlayıcısı ve işlemcisi Amadeus’un Türkiye ofisinde yeni atamalar devam ediyor. 


30. yıl henüz bir başlangıç düşüncesiyle Amadeus Türkiye’nin deneyimli ekibi, seyahat ve turizm sektörünü sürekli daha ileriye taşımak için çalışmalarını sürdürecek.

Havacılık ve konaklama sektöründe 15 yılı aşkın tecrübeye sahip Amadeus Türkiye Genel Müdürü Eric Willems, Delta Hava Yolları, İstanbul Conrad Hotel, Gulf Air Havayolları, Qatar Havayolları ve Çelebi Hava Servisi şirketlerinde farklı pozisyonlarda görev aldı.  Şubat 2016 tarihinden beri Willems, Amadeus’un Türkiye pazarındaki kurumsal stratejilerine yön veriyor.

Amadeus Türkiye Online Satış Müdürlüğü'ne 25 yıllık turizm ve seyahat sektöründe tecrübe ve bilgiye sahip olan Aykut Orman atandı. Orman, Amadeus’un iş ortaklarını internet seyahat teknolojileri ve online seyahat dünyasındaki iş fırsatları ile buluşturuyor.

Turizm ve seyahat sektöründe 10 yıllık tecrübeye sahip olan Bora Şengün, Amadeus Türkiye Portfolyo ve Entegrasyon Müdürü olarak göreve başladı.Şengün, Amadeus ürün portfoyünün yönetimi, Türkiye’ye adaptasyonu ve WS entegrasyonları süreçlerini yönetiyor.

Amadeus Türkiye Acenteler Satış Müdürlüğüne, turizm, havacılık ve seyahat sektöründe 22 yıllık tecrübeye sahip olan Buket Suyolcu, getirildi.

Turizm sektöründe 16 yıllık tecrübeye sahip olan ve Amadeus Satış ekibinde farklı pozisyonlarda görev alan Bülent Oral, 2016 yılı Ekim ayı itibarıyla Amadeus 360 Kıdemli Müdürü olarak göreve başladı.

Amadeus Türkiye’nin Kıdemli Pazarlama ve İletişim Müdürlüğüne, Ekim 2016 itibarıyla 30 yıllık iş yaşamının 23 yılını Amadeus'ta sürdüren Çiğdem Cengizatandı. Cengiz, Amadeus Türkiye'nin ​kuruluşundan itibaren müşteri destek, ​eğitim, ürün ve satış olmak​ üzere pek çok biriminde görev aldı.
                                                                                                             
Bilgi teknolojileri, yazılım geliştirme, müşteri hizmetleri ve operasyon yönetimi alanlarında 23 yıllık deneyime sahip olan ve kariyerini 4 yıldır Amadeus Türkiye’de sürdüren Mahir Yanık, Türkiye Operasyon Müdürlüğü görevinden sonra Amadeus Türkiye İş Geliştirme Müdürü olarak inovatif yaklaşımlarla yeni iş birlikleri geliştiriyor.

Amadeus Türkiye Müşteri Destek Müdürlüğüne ise 30 yıla yakın süre havacılık ve seyahat sektöründe tecrübeye sahip olan Nesrin Güley getirildi.

Amadeus Türkiye Kıdemli Kurumsal Satış Müdürlüğüne ise 14 yılı Amadeus'ta olmak üzere havacılık ve seyahat sektöründe 20 yıllık tecrübeye sahip olan Sertaç Karabatı atandı.