Setur sosyal medyada da en başarılı

Setur, sosyal medya hesaplarıyla Türkiye’nin önde gelen başarılı tur şirketlerinin arasındaki yerini aldı.

Setur, Türkiye’deki marka ve ajansların sosyal medya performanslarını ölçen ilk ve tek yarışma olan Social Media Awards Turkey'de Tur Şirketleri kategorisinde Bronz Ödüle layık görüldü. Setur, markaların sosyal medyadaki varlıklarını objektif bir şekilde puanlayan SocialBrands platformu kapsamındaki SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde kategorisinin en iyi kurumları arasına girdi.


Marketing Türkiye dergisi ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen yarışma sonucunda, sosyal medyada 1 Nisan 2016 ile 31 Mart 2017 tarihleri arasında yayınlanmış en başarılı işler ve bu tarihler arasında ortaya konan en yüksek sosyal medya performansları ödüllendirildi. Setur, sosyal medya kanalları Facebook, Twitter ve Instagram’da yer alan 19 binden fazla marka hesabını inceleyen SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde üçüncü oldu.

Setur adına ödülü alan Pazarlama ve Kurumsal İletişim Müdürü Selen Sözer, konuya ilişkin olarak şöyle konuştu:

“Tur operatörlüğü sektöründe misafirlerimize bir yıl boyunca hayalini kurdukları tatillerini ama daha da önemlisi o tatilde elde edecekleri unutulmaz anıları satıyoruz. Deneyim yönetimi bu anlamda bizim için tur paketi satışından çok önce başlıyor. Sosyal medya kanallarımızla misafirlerimize ve potansiyel müşterilerimize Setur kalitesiyle elde edebilecekleri tatil deneyimi hakkında ipuçları verebilmeyi hedefliyoruz. Aldığımız bu ödül doğru metriklerle tüketicilerimizin kalplerine dokunabildiğimizi de teyit ediyor.“