Despacito Karayipler’e yönelik aramaları %45 artırdı

Hit şarkı Despacito Karayip Adaları’na yönelik aramaları  yüzde 45 artırdı.


Son günlerin hit parçası Despacito, sadece müzik listelerinde başarıya ulaşmakla kalmıyor, Hotels.com™’a göre aynı zamanda seyahatçileri güzel Porto Riko Adası'na gitmeye de sevk ediyor. Seyahat uzmanı siteye göre, şarkının piyasaya çıktığı 17 Nisan 2017 tarihinden bu yana Karayip Adaları’na yönelik internet aramaları %45* arttı.

Luis Fonsi, Daddy Yankee ve Justin Bieber’ı bir araya getiren ve çıktığı andan itibaren tüm dünyada hit olan ‘Despacito’ parçanın sözleri  her ne kadar “yavaşça” anlamına gelse de şarkıyı dinleyen tatilcileri tam tersine bir an önce ‘Porto Riko’ gitmeye yönlendiriyor.

Hotels.com™ markası Avrupa, Orta Doğu ve Afrkia (EMEA) Bölgesi Başkan Yardımcısı Isabelle Pinson, konuya ilişkin olarak  şunları söyledi:

“Çok uzun süredir bir tatil  beldesi olan Porto Riko, pek çok seyahatsever için hala bilinmeyen bir yer. Popüler kültürün seyahat kararlarımızda çok güçlü bir etkisi olduğunu biliyoruz. Porto Riko, Luis Fonsi ve Daddy Yankee adlı şarkıcıların ana vatanı olması dolayısıyla şarkıda özel bir yer alıyor ve görünüşe göre şarkı, insanlara bu harika yeri keşfetme konusunda cesaret veriyor.”