İtalyan pazarında TÜROB-THY işbirliği sürüyor

TÜROB ve THY'nin hedef pazarlara yönelik "famtrip" düzenlemeleri kapsamında, bu kez İtalyan acentaları İstanbul'da ağırlanıyor. 


Özellikle son yıllarda önemli bir düşüş kaydeden yıllık 2011 yılında 750.000'i aşan İtalyan turistlerin sayısının 2016 yılında 200.000'e gerilemesi nedeniyle kritik bir durumda olan İtalya pazarı için TÜROB tarafından pazarlama faaliyetinin artırılması kararlaştırıldı.

Bu kapsamda ülkenin çeşitli bölgelerinden gelen seyahat acentaları yöneticileri  İstanbul'da Eresin Hotels ev sahipliğinde üç gün ağırlanarak şehrin turizm ürünlerini deneyimleyecek.

Konuya ilişkin olarak bilgi veren TÜROB Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Fuarlar Tanıtım ve Pazarlama Komitesi Başkanı Müberra Eresin, şunları söyledi:

"Ülkemiz için önemli kültür turisti grubunun içinde yer alan İtalyanların ana destinasyonu İstanbul olup İzmir ve Kapadokya diğer önde gelen destinasyonlarıdır. 2011 yılında 753 bin turist ile yakalanan rekor İtalyan turist sayısı, sonraki yıllarda hedef yıllık 1 milyona yükseltilse de son üç yılda İtalya turist sayısında önemli bir düşüş görüyoruz. Gerek İtalya'nın ekonomik sıkıntıları, gerekse güvenlik kaygıları sebebiyle azalan sayıya, yeniden ivme kazandırmayı hedefliyoruz."