Sakarya'da bir iş oteli daha açıldı

Sakarya'da  inşa edilen iş ve kongre oteli Best Western Hotels&Resorts Premium Sakarya hizmete açıldı.

Son yıllarda Türkiye’de iş gezilerive kongre turizminde hızlı bir büyüme yakalandığını bildiren Best Western Hotels&Resorts Premium Sakarya Genel Müdürü Mehmet Yüce “Özellikle iç turizm hareketli. Biz de Sakarya’da böyle bir ihtiyaç olduğunu gördük ve 40 milyon euroluk yatırımla 131 odalı Best Western’i hizmete açtık. Sanayinin merkezi bir şehir için daha çok nitelikli tesislere ihtiyaç var. Burası bir işadamının tüm ihtiyaçları göz önünde tutularak inşa edildi,” dedi.

TURİZM HAREKETLENECEK

Oteli inşa ederken  kongre ve organizasyonlara yönelik olarak sekiz büyük toplantı salonu açıldığını anlatan Mehmet Yüce, şunları söyledi:

“Sakarya hem ticari hem de üretim alanında Türkiye’nin en önemli şehirlerinden birisi olarak karşımıza çıkıyor. Buraya yerli ve yabancı birçok işadamı geliyor. İstanbul’a yakınlığı da avantajları arasında. 20 ve 600 kişilik toplantı salonlarımız bulunuyor. Burada dev kongreler düzenlemeyi planlıyoruz. Her firmaya ve organizasyona hitap edecek bir yapılanma içerisindeyiz. Turizmdeki gelişmelerin düzelmesiyle birlikte Sakarya’nın da bu alanda öne çıkacağına inancımız tam. Misafirlerimizin yüzde 20’sini yabancılar oluşturuyor.”

16 BİN METREKARE

131 odalı otelin standart odalarının dahi 28 metrekare  olduğuna işaret eden Mehmet Yüce , şunları ifade etti:
“Odalarımızda her türlü hizmet bulunuyor. En hızlı ücretsiz internet uygulamalarını sunuyoruz. Ayrıca oteldeki restoranlarda daha sakin bir ortamı tercih ettik. Çünkü buraya gelen bir işadamı maillerine bakıp rapor hazırlayacağı sakin bir ortam arıyor. Otelin içerisindeki tüm konseptimiz buna yönelik. Toplam 16 bin metrekare kapalı alana sahip otelimizde 100’e yakın çalışan mevcut.”

Sakarya’nın Türk turizminden aldığı payın artması için de çalıtıklarını anlatan Mehmet Yüce, şöyle konuştu:

“İstanbul’a yakınlığı ile öne çıkan Sakarya’nın doğal güzellikleri çok fazla. Sapanca Gölü için haftasonu birçok kişi buraya geliyor. Ayrıca Kartepe’ye de yakın olan otelimiz sayesinde bu yöreye gidecek tatilcileri de ağırlamayı planlıyoruz. Bunlar için özel ulaşım imkanları sunuyoruz.”

PREMİUM ASİSTAN UYGULAMASI

İş otellerinin arasında daha önce olmayan bir uygulamayı başattıklerini bildiren Mehmet Yüce, şdeğerlendirmesin şu sözlerle açıkladı:


“Bir iş otelinde en önemli şey rahatlık ve iletişimdir. Biz de bunun için Premium Asistan uygulamasını devreye soktuk. Buraya gelen bir işadamına asistan veriyoruz. Bu asistan işadamının konaklamaya başlamasından şehri terk etmesine kadar olan sürede kendisine birebir hizmet veriyor. Ulaşım, iletişim ve ihtiyaçlarını karşılaması için çok önemli. İşadamı kendisine 24 saat ulaşabiliyor.”