Tuzla Viaport Marina ile deniz turizminde devler ligine çıktı

2015 yılında Via Properties'in 1 milyar TL maliyetle hizmete açtığı Viaport Marina, son iki yılda Tuzla’ya önemli miktarda katma değer sağlayarak adeta ilçeyi İstanbul'un göz bebeği haline getirdi.

Denizcilik sektörünün deneyimlenmemiş projesi olarak lanse edilen, içinde alışveriş merkezi, temalı park, konser alanı, akvaryumu, eğlence merkezi, fuar meydanından oluşan Viaport Marina, Tuzla’yı devler ligine çıkardı.

Türkiye’nin en yeni marinasına sahip, mega yatların da yanaşabildiği Viaport Marina 750 yat  bağlamakapasitesine sahip iki ayrı marinadan oluşuyor. Sosyal yaşamın ortasında konumlanan marina, tek sahiplerinin son dönemde en çok tercih ettiği lokasyonlardan biri olarak ortaya çıkıyor.

Coşkun Bayraktar: Viaport Marina İstanbul’un marka yüzü

Projenin İstanbul’un marka yüzlerinden biri haline geldiğini belirten Via Properties Yönetim Kurulu Başkanı Coşkun Bayraktar, “Projemize geçtiğimiz yıl 15 milyon yerli-yabancı ziyaretçi ağırladık. Bu yıl ise bu rakam 25 milyon kişiye çıkacak,”dedi.

“Rüzgarı tersine çevirdik”

Denizcilik sektörü adına ise kurdukları Via Fuarcılık ile düzenledikleri fuarlarla bugüne kadar sektörü Tuzla’ya taşıdıklarını kaydeden Coşkun Bayraktar, şunları söyledi:

“Tuzla bugüne kadar denizciliğin, tersanelerin kalbiydi. Şimdi ise tekne sahiplerinin en çok ilgilendiği marinaların arasında Viaport Marina bulunuyor. Rüzgarı tersine çevirdik ve özelleştirilmiş, halktan soyutlanmış marinaların yanı sıra, eğlence ve sosyal yaşamı da marinanın yanı başına yerleştirdik.”

Coşkun Bayraktar, şöyle konuştu:

“Dünyadaki tüm örneklere bakıldığında, biz dünyada eşi olmayan bir projeye imza attık. İnsanlar Viaport Marina ile denizle barıştırdık ve denizin ortasına kadar yürünebilen bir marina inşa ettik.”