InterContinental'den yeni bir marka daha

InterContinental Hotels Group, orta segment-üst kalite bir otel markasını daha faaliyete geçirdi.


6 bin otelde 744 bin yatakla hizmet sunan küresel otel zinciri InterContinental Hotels Group, orta segment-üst kalite bir otel markasını daha piyasaya sundu. Avid Hotels ismiyle piyasaya sürülen yeni markanın en büyük özelliklerinden biri sadık üyeleri için yarattığı wi-fi ağı. Tesislerin wi-fi’sine tanımlanacak olan bu müşteriler, daha otele ayak basar basmaz internete bağlanacak.

Yeni markanın bir diğer özelliği ise eğlence ayağına önem verilmesi. Müşteriler kendi aygıtlarıyla odalardaki TV’lere bağlanabilecek. Bu oteller ayrıca, bulut tabanlı rezervasyon sistemine dahil edilecek. Avid Hotels markalı ilk tesisin 2019 yılında açılacağı belirtilirken fiyatlarının ise Holiday Inn Express’ten 15 dolar düşük olacağı kaydedildi.

IHG CEO’su Keith Barr, konua ilişkin olarak şunları söyledi:

”Holiday Inn markasını orta segmentin lideri durumuna getirdik. Avid Hotels bu alandaki liderliğimizi pekiştirecek bi marka. Dünyada bu konaklama tipinin 14 milyon potansiyel müşterisi var. Bu segment bizim için önemli bir büyüme fırsatı sunacak.”