Booking.com'dan davayla ilgili açıklama

23 Ekimde beşinci duruşması görülecek olan davayla ilgili olarak Booking.com’un yetkilileri “Umuyoruz ki yakında ülke içi seyahatlere ilişkin servislerimizi tekrar sunacağız” dedi.


Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB)’nin açtığı dava üzerine Türkiye’deki faaliyetleri 29 Martta durdurulan online otel rezervasyon portalı Booking.com yetkilileri, 23 Ekimdeki beşinci duruşmadan öncesi olumlu mesajlar verdi. Yetkililer duruşmadan umutlu olduklarını belirtti.

Türkiye içinde hizmet yok

Habertürk'ten Burak Güleç'in bildirdiğine göre yetkililer, şöyle konuştu:

 “Türkiye ile uluslararası çaptaki çalışmalarımız devam edecek. Türkiye’nin göz alıcı doğal güzellikleriyle eşsiz kültürünü keşfetmek için tüm dünyadan burayı ziyaret edecek seyahatçilere aracı olmayı sürdürüyoruz. Türkiye’deki kullanıcılarımız da uluslararası seyahatlerinde hizmetlerimizden yararlanabilirler.”

Türkiye’de hizmet veremediklerini bildiren yetkililer , sözlerini şöyle sürdürdü

“Umuyoruz ki yakında ülkeiçi seyahatlere ilişkin servislerimizi tekrar sunacağız. Bu kapsamda Türkiye’deki resmi kanallarla diyaloğumuzu açık tutmaya devam ediyoruz. Hizmetlerimizin Türkiye içinde kullanıma tekrar açılması için uzlaşma sağlanacağına inanıyoruz”

İstanbul 5. Asliye Ticaret Mahkemesi, TÜRSAB’ın açtığı haksız rekabet davasında, Booking.com’un Türkiye’deki konaklama tesislerini pazarlama faaliyetlerini durdurmuştu. 14 Hazirandaki duruşmada ihtiyati tedbir kararının kaldırılması talebi reddedilmişti.