Studiosus'dan müşteriye özel tatil kataloğu

Studiosus, müşterinin ismiyle ve müşteriye özel tatil kataloğu çıkardı. 


Alman turizm sitesi Gloobi'nin bildirdiğine göre Studiosus adlı tur operatörünün yeni  projesi meyve vermeye başladı.

KLişisel tatil katalogları haziran ayından bu yana deneyen Studiosus, sadece müşteriye özel tatil önerilerini içeren, müşterinin ismini kapağında taşıyan kataloglar satışları yoğun bir şekilde artırmış.

Gloobi'ye konuşan Studiosus Yöneticisi Peter-Mario Kubsch, tüm Studiosus acentalarının bu hizmetten ücretsiz olarak yararlanabileceklerini söyledi.

Özel katalog projesinin işleyişi

Çoğunluk kafasında birkaç fikirle seyahat acentasına gelen kişiler – ki bunların çoğu kadın – ilk önce bir danışma görüşmesini yapıyor. İstenilen tatil belli olmaya başlayınca acenta elemanı özel olarak hazırlanmış bir web sitesine girip, istenilen tatil beldesini seçiyor. Tatil beldesi seçildikten sonra yazılım uygun Studiosus tatil paketlerini tespit ederek kişiye özel kataloğu oluşturup kataloğun müşterinin adresine gönderilmesini sağlıyor. Böyleye kişiye özel katalog üç-dört işgünü içinde müşterinin posta kutusuna gelmiş oluyor.

Baskı kalitesi açısından normal kataloglardan hiç bir farkı olmayan bu "print on demand“ kataloğunun içinde fotoğraflar, ayrıntılı tatil açıklaması, güncel fiyatlar ve normal katalogların içindeki tüm gerekli bilgilerin yanısıra bir de kişiye özel hitaplar ve metinler yer alıyor.

Müşteri tek bir destinasyon değil de birkaç tatil bölgesini seçtiyse gönderilen kişiye özel katalog da bir hayli kabarık olup 300 sayfa kadar kalın da olabilir.

Haziran ayında başlayan ilk deneme süresi içinde müşterileri iin yaklaşık 1.000 katalog sipariş eden Studiosus acentalarının ge aylarda çok daha fazla kişiye özel katalog isteyecekleri bekleniyor. Yakında ülkelere ya da özel ürün türlerine göre de oluşturulabilecek katalogların son derece emin olan Peter-Mario Kubsch, „müşterimiz okumaktan çok hoşlanıyor,“ diyor.

Tourexpi